lagere school

eerste leerjaar

• Voor een knuffel hier of daar sta ik altijd voor je klaar.

• Met wat fantasie en creativiteit maak je alles mooier en leuker

• Eerste leerjaar

Ik ben Elien en hou van die kleine koters met heel mijn hart. Plezier maken maar af en toe ook werken gaan hand in hand bij mij.

tweede leerjaar

• Ik ben juf Barbara van 2A.

Samen gaan we op pad om nieuwe dingen te leren en te ontdekken!

Iedereen is welkom in mijn klas. Voor mij is iedereen gelijk.

Ik geloof dat elk kind unieke talenten heeft!

• Hallo, ik ben juf Daphne van 2B!

Met mijn liefde voor het lesgeven wil ik ervoor zorgen dat jullie elke dag met veel goesting naar school komen. Zo wil ik jullie warm maken om een heel jaar lang samen op ontdekking te gaan!

• Ik ben Eliza en ik ben een toegewijde leerkracht die gelooft in het belang van talentontwikkeling en welbevinden bij mijn leerlingen.

derde leerjaar

• Welkom in mijn klas, waar we samen gaan ontdekken dat leren net zo leuk kan zijn als vakantie... 0ké, bijna dan!

• Hoi hoi, ik ben meester Dieter van 3A.

3 x A =

Amai, dit is de eerste keer dat we bij een meester zitten.

Amai, hier lachen we ons een breuk.

Amai, jammer dat ik volgend jaar naar ‘t vierde moet.

vierde leerjaar

• Ik ben juf Greetje van 4b. Ik ben juf geworden omdat ik het fijn vind om kinderen nieuwe dingen te leren. Als juf leer ik ook geregeld nog iets van de kinderen, geweldig toch!

• Welkom in 4A bij juf Inne.

Onszelf en elkaar kansen geven is iets waar we dit jaar naar streven.

Dus doe maar gek en wees jezelf.

Dan gaat dat leren vanzelf!

• Ik ben juf Veerle en bied ondersteuning in 3 en 4.

Samen gaan we op stap, op jouw tempo, om nieuwe uitdagingen aan te gaan en grenzen te verleggen.

vijfde leerjaar

• Welkom in het vijfde leerjaar bij Juf Yana.

Ik ben een enthousiaste leerkracht die elke dag met passie voor de klas staat

Mijn motto: het is belangrijk dat elk kind zich gezien en gehoord voelt en hecht veel waarde aan goede sfeer en grappige momenten.

• Ik ben juf Lien en hou er van om het beste in elke leerling naar boven te brengen.

• Ik ben Katrijn en sta elke dag met veel goesting voor de klas.

zesde leerjaar

• Hoi, ik ben juf Veerle. Met creativiteit en de nodige dosis humor, probeer ik van leren een fantastisch avontuur te maken!

• Hey,

Ik ben Jelle en hou er van leerlingen te doen nadenken over de toekomst. Daarbij probeer ik ze graag uit te dagen en te inspireren op hun weg naar het middelbaar. Zo worden ze hopelijk positieve kritische maar vooral gelukkige mensen.

turnen

• Ik ben Nick. Ik ben de turnleerkracht van de lagere school.

Sport en beweging is mijn passie! Daarom vind ik het super leuk om deze passie te delen met onze enthousiaste, gemotiveerde leerlingen!