directie en beleids-ondersteuning

• Een directeur lijkt op een dirigent,
    een dirigent van een groot orkest,
    dat speelt en zingt,
    om het mooist, om het best.

Hij stuurt en hij wijst,
    en staat fier vooraan.
    En aan het eind van het jaar maakt hij een buiging en zegt:

Dankjewel,dat heb je goed gedaan!

~gedicht van Geert de Kockere~

• Ik ben juf Natalie maar de kinderen kennen me beter als juf Nieke.

Je kan me niet zo vaak in een klasje vinden, maar wel achter mijn bureau.

Ik denk graag mee op schoolniveau om te kijken hoe we van de school een fijne, inspirerende en leerzame plek voor jullie kinderen kunnen maken.

• Ik ben juf Anneleen. Ik hou van plannen en organiseren maar het allerleukste vind ik om samen met een team aan de slag te gaan. Samen school maken, ideeën uitwisselen en elkaar inspireren, dat is waar ik energie van krijg!

zorgcoördinators

• Ik ben Annik. Ik draag graag samen met jou zorg voor je kind. Dat neem ik heel serieus, met een grote dosis optimisme en een glimlach.

• Mijn naam is Marie, en als zorgcoördinator van de kleuterschool geloof ik in de kracht van samenwerking en heldere communicatie. Ik ben nieuwsgierig naar wat elk kind uniek maakt en werk graag samen aan hun ontwikkeling. Je kan me altijd aanspreken voor een goed gesprek of een ontspannende babbel!

secretariaats-
medewerkers en ICT

• Hey, Ik zit hier ook nog eens maar dan voor de ICT. Ik vind innovaties leuk maar hoop steeds een mooi evenwicht te vinden tussen ICT en het sociale welzijn.