instapklas

• Ik ben juf Christine.

Samen met mijn collega's probeer ik er voor te zorgen dat de (nieuwe) instappertjes zich snel thuis voelen in onze klas en op onze school.

Ik vind het leuk om verhalen te vertellen, samen met jullie kinderen spelend te leren, te zingen, te experimenteren, ... Ik ben trots op de (vele) stapjes die de kinderen zetten.

• Ik ben juf Natacha en samen met de kleinsten maak ik er een leuk en leerzaam jaar van.

• Als ik blije kinderen zie, daar word ik gelukkig van. Daarom haal ik alles uit de kast om ieder kind blij te maken door met hen te spelen en nieuwe dingen te laten ontdekken. Blije kinderen leren snel. En fier dat ze dan zijn. Daarom vind ik het fijn kinderverzorgster te zijn voor deze groep

eerste kleuterklas

• Item description
  • Ik ben juf Tinne(ke) en eet graag een suikerspinneke!

Elke dag sta ik vol ongeduld te popelen om weer voor jullie (b)engeltjes te zorgen.

Is er een probleem dan probeer ik  dat zeker op te lossen tegen morgen

Samen met onze voeten door de verf lopen, een echte stal nabouwen of lekkere dingen klaar maken...

Niets is te gek! In onze klas kunnen er veel van deze zaken!

En vooral hoe meer confetti, hoe leuker

Maar ik hou ook van rustig een boekje lezen, tik tak spelen, en eens lekker knuffelen.

Spring gerust eens binnen om in onze klas te snuffelen.

• Ik ben juf Nathalie. In onze klas is Jules, de klaspop, onze dikke vriend. Hij staat altijd paraat voor een babbeltje en een knuffel, want welbevinden staat hier op de eerste plaats. Onze juf helpt waar nodig, ze begeleidt ons in het verdere proces van zelfstandigheid. Op mijn eigen tempo word ik zo een knappe kleuter. Elke dag is een dag vol verrassing en plezier!

• Kleuters zijn echte onderzoekers. Wat is er mooier dan samen op ontdekkingstocht gaan en hun exploratiedrang stimuleren.

Samen kliederen, spelen, zingen, lachen en verwonderd zijn.

Maar bovenal samen hun uniek-zijn opzoeken en laten schitteren.

Tweede kleuterklas

• Met de nodige muziek, dansjes en slingers (of ook wel onze knutselwerkjes) probeer ik samen met de kleuters van elke dag een feest te maken!

• Ik ben Juf Kiany,

Een spontane, behulpzame, goedlachse juf met af en toe een hoekje af!

Je goed voelen in de klas en met jezelf staat bij mij centraal! Ik vind het belangrijk dat ieder kind zichzelf kan zijn en kan stralen. We gaan samen opzoek naar wat de kinderen goed kunnen en graag doen, experimenteren en ontdekken zijn dan ook een must!

• Ik hou van de verwondering en ontdekkingszin van jonge kinderen.

Hen daarin stimuleren is iets dat ik helemaal geweldig vind.

derde kleuterklas

• Ik ben Valerie, na een dag plezier met de bengels maak ik ook graag tijd om te sporten.

• Ik ben Ellen en hou ervan om samen met de kleuters plezier te maken en creatief bezig te zijn.

• Ik ben juf Fabienne.

Ik zorg ervoor dat alle kleuters extra kunnen bewegen want bewegen is goed, maar meer bewegen is nog beter.

zorg en turnen

• Ik ben juf Fabienne.

• Ik ben juf Ann en ik laat kleuters graag groeien en hun talenten ontdekken.

• Item description
  • Ik kijk uit naar de vele avonturen die we samen gaan beleven. Met leuke, creatieve en speelse activiteiten zorg ik ervoor dat onze kleuters de wereld om hen heen kunnen ontdekken. Samen zullen we leren, spelen en plezier hebben! Ik ben ontzettend enthousiast om dit avontuur met jullie aan te gaan!

• Ik hou van de verwondering en ontdekkingszin van jonge kinderen.

Hen daarin stimuleren is iets dat ik helemaal geweldig vind.