De schoolraad ...

verslagen vind je hier!

• is een adviesorgaan dat het schoolbestuur adviseert over de algemene organisatie en werking van de school (studieaanbod, projecten, nascholingsbeleid, veiligheid, schoolreglement, schoolwerkplan, …).

• bestaat uit vertegenwoordigers van ouders, personeel en de lokale gemeenschap.

• komt een drietal keer per schooljaar samen, indien nodig frequenter. De directeur is ook aanwezig op deze vergaderingen. De verslagen van de schoolraad kan je terugvinden in de nieuwsbrief van de school.

• wil een luisterend oor zijn voor vragen en suggesties van ouders en personeel. Aarzel dus zeker niet om iemand van de schoolraad te contacteren als je een bepaald punt op de agenda wil plaatsen.

• streeft naar een goede samenwerking met het oudercomité van de school.

De leden van de schoolraad:

- - Eva De Hondt, leraar Academie Deurne/bestuurslid Cultuurraad Deurne, oud-leerling + moeder van 3 oud-leerlingen, vertegenwoordiger van de lokale gemeenschap, evadehondt@telenet.be

- Barbara Dierckx, mama van Lisse (6B) & Clara (1A) : barbaradierckx@hotmail.com

- Samira Abid, mama van Safa (2A): SamiraAbid2@hotmail.com

- Martine Beunen, buurtbewoner, vertegenwoordiger lokale gemeenschap: beunenmartine@hotmail.com

- Erik De Bauw, papa van Melissa (K2A ): erikdebauw@hotmail.com

- Tjerk Sekeris, districtsburgemeester, vertegenwoordiger lokale gemeenschap: tjerk.sekeris@antwerpen.be

- Mathias Hoppenbrouwers, directeur: mathias.hoppenbrouwers@sgkod.be