Kijk je graag wat foto's over wat we doen? Klik dan op deze link.

Wist je dat binnen de Sint-Rumoldusschool een enthousiast oudercomité actief is?

We stellen ons graag aan u voor.

Als oudercomité willen we op een positieve manier bijdragen aan een fijne sfeer op school en ondersteuning bieden waar nodig. Hoe doen we dat?:

• We organiseren activiteiten voor ouders, leerlingen en leerkrachten, zoals bijvoorbeeld de kinderdisco, de ouderfuif, de tweedehandsbeurs, de boekenruil, ... .

• We helpen bij schoolactiviteiten zoals de kerstmarkt, het schoolfeest, de gezonde week, … .

• We bieden infoavonden aan rond thema's die zowel ouders, kinderen en de school aanbelangen, bijvoorbeeld veilig online, EHBO-technieken, … .

• We vormen een bijkomend contactpunt tussen ouders, leerkrachten en schooldirectie.

• We staan als vereniging OCSR op het platform Trooper. Koop je iets aan bij de aangesloten winkels zoals Decathlon, Booking.com, Dreamland, … dan brengt dat
automatisch een centje voor ons op.

• We leveren met de opbrengst van de activiteiten een financiële bijdrage aan schoolprojecten zoals nieuwe smartboards, speelgoedkoffer op de speelplaats,
speeltuigen, laptops, … .
De leden van het oudercomité:

Maak je graag actief deel uit van het oudercomité? Contacteer één van de ouders, OCSintRumoldus@gmail.com
of zet een berichtje in de facebook-groep ‘Oudercomité Sint-Rumoldusschool’. Iedereen is van harte welkom om zijn/haar steentje bij te dragen.
Blijf op de hoogte van onze activiteiten en maak je lid van de Facebook-groep ‘Oudercomité Sint-Rumoldusschool’ of volg ons op instagram.

verhuurlijst materiaal oudercomité