contact

• namiddag 13.25 uur - 15.40 uur

Ook op woensdag eindigen de schooluren om 12.10uur

schooluniform

Om ongezonde concurrentie uit te schakelen, dragen de leerlingen van de lagere school een uniform. De keuze van het model is vrij maar vrijetijdskleding of spelkledij is niet toegestaan.

Wij houden ons aan:
  • -Donkerblauwe effen rok, jurk of broek (geen jeans)

• -Effen witte of donkerblauwe bloes, polo of T-shirt (bij warm weer zijn T-shirts en topjes zonder mouwen toegestaan maar spaghettibandjes niet)

• -Effen witte of donkerblauwe trui of sweater

• - Witte of blauwe kousen verplicht in gesloten schoenen, niet in sandalen

• - Degelijk, gezond schoeisel.Plateauschoenen, echte sportschoenen, schoenen met wieltjes, crocs, slippers en sandalen zonder hielband worden niet toegelaten omwille van veiligheids- en gezondheidsredenen.

• - Donkerblauwe effen jas

• - Turnpak: turnpantoffels met een witte zool (geen sportschoenen), witte T-shirt en blauw of zwart turnbroekje, dit alles in een turnzak (geen plastic zak)

• ·
  • - Geen petten of hoofddoeken in de klas.

• Een T-shirt/polo/trui met logo van de school en blauwe turnbroekjes zijn te verkrijgen op het secretariaat van de school. De prijzen staan vermeld onder ‘bijdrageregeling’. Gelieve de kleding te merken met de naam van uw kind.

Opvang

Uren:

Voorbewaking: dagelijks vanaf 7.15 uur

Nabewaking: maandag, dinsdag en donderdag: tot 18.00 uur

woensdag en vrijdag: tot 17.30 uur

Plaats: Paulus Beyestraat 155. De kinderen worden daar afgezet en weer opgehaald.
    Vergoeding: € 0,75 per begonnen halfuur.

Verantwoordelijke: Hilde Caeyers

· De kinderen van de lagere school kunnen in de naschoolse opvang hun huiswerk maken en de kleuters spelen met aangepast speelgoed.

· Bij mooi weer beschikken we over een goed afgesloten tuin.

· Er is de mogelijkheid om fietsen te stallen in de voortuin van het klooster voor kinderen die gebruik maken van zowel de voor- als de nabewaking.

· Het toezicht door de school begint om 8.15uur. Er is toezicht op de speelplaats tot 16.00uur. De leerlingen die vóór 8.15 uur worden afgezet, moeten naar de opvang.

De leerlingen hebben voor en na de uren geen toelating om op de speelplaats te zijn.